Att ligga på en beach och svettas *

Halva veckan gjord. Onsdag 11/3 idag,
tänk, nu är de mitten av mars o vädret är fortfarande förjävligt. ja hatar snö, ja hatar vinter, jag hatar allt som har me kyla att göra! bättre att ligga på en beach o svättas, höhö.
fick tillbaka ett spanskaprov idag, gick skapligt. o igår fick ja reda på ett prov i näthandel, 25/25. full pott! då känner man sig lite stolt faktiskt  ( :
aja annars har dagen varit ganska soft. hälsade på småskitarna (höhö) på junkis på håltimman, sen matte o engelska. o ja har sån jävla ångest för matten, har inte gjort ett tal på typ 5 lektioner. haha, jag vet att ja är seriös. not!

efter skolan tog ja en fika me sofie, o hon va snäll o lånade ut en riktigt riktigt snygg klänning till mig som ja ska ha på lördag då de är Prinsess-tema hos natta.
kan ju likaväl säga de nu när ja är igång att de blir fest både fredag o lördag i helgen, är riktigt sugen faktiskt.
på fredag är de en stort partaj i cafeét uppe i stallet, gamla goa gänget back in the times.

o nu märkte ja att de här inlägget blev längre än planerat.som alltid. jag gillar att skriva, vilket ni märkt.

likabra att få me allt, vet inte om ja hinner blogga nåt imon.
en jävla fullspäckad dag imon. har massa att fixa inför helgen me kläder oså osen ska ja på stan me min bästa elin o några fler underbara människor.

nu väntar sängen, ja har vart duktig ikväll o packat idrottskläder så då kan ja ju nästan sova till 8 imon?
hm, de låter bra. börjar inte förrän 9.10


g-o-d-n-a-t-t

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0