En fartfylld helg och en jävla massa mat.

Äntligen !


Nu är ja här igen, efter typ 3 dagar. har verkligen haft nån lust eller ork till att blogga. Hoppas ni mår bra mina kära läsare. Vet inte om ja ska berätta om min helg eller inte, har verkligen haft fullt upp o stressat runt som en idiot. Men ni kan ju få veta helheten att jag vart i stallet o hängt. har hjälpt till på de stora Elit- och lagtävlingarna. gick ju brao. 

Imon är de modevisning och de betyder att ja ska stå i garderoben. rätt kul faktiskt, träffar ju massa folk. 
& äntligen är de någolunda väder igen, det gör mig glad. 

Idag är de måndag, har haft en tråkig dag, fyfy. men ska ut till stallet sen ; ridning och möte, får hoppas de livar upp dagen lite.
Igår blev de film me familjen, Sexdrive, rätt go film faktiskt!
Min licens har äntligen kommit oxå, skönt nu inför tävlingarna i vår. kan bli tävlingsdebut för i år i Norrköping den 13:onde. Sånt som märks!

ska försöka hitta fakta till vårat Nk-arbete, tror dock inte att vi kommer lyckas.

Uppdaterar snart med en lista!                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0