En lektion kvar, sen heeeelg!

åhh, idag hade vi sovmorgon till 10.20, underbart!! började dagen med handel, ja o julia är klara med våran hemsida så vi har mest spelat traveller iq. lättroad, javisst.
jag har haft 1 lektion idag, o har bara en kvar. göttt!
ja o elin har vart lite på stan nu, har haft hål i över två timmar. haha man hör ju hur slappt vårat schema är förtillfället, men vi klagar inte, we löv it.

efter skolan blir de stallet, har både sally o gullet i två veckor nu ju, när sanna åker till thailandet. så stallet lär ta mycket tid av my life nu, mitt händelserika, extremt roliga liv! nooooot.
o de är hemskt att ja itne har nåt jobb, jag är så pank man bara kan bli! menmen, snart kommer studiebidraget o snart säljer ja förhoppningsvis min säkerhetsväst. gött ju. ja är bra, ja vet.

ska lyssna lite på musik nu om ja finner nåt kul!

hejsvej, lär snart skriva igen ;)
börjar inte förrän om en halvtimme.. suck *

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0