En riktig outursdag

tisdagen den 17mars

usch idag ville ja helst av allt bara ligga kvar i sängen på morronen, men hur som helst kom ja upp efter ett tag.
handelsdag idag, o det är inte allt för kul. men de börjar gå mot slutet me detta projekt,äntligen!
först skola igår, sen till stallet o u-sek möte på kvällen. de va en dålig dag igår, allt va fel o ja hade sån jävla otur.. fast mötet fick mig att skratta, alla va så sjukt flummiga, sitter o småskrattar bara ja tänker på de ;p
aja vädret idag är skönt o de får mig på bra humör, tror vi är på väg mot våren nu!

efter skolan blir de stallet, sen hem o sova tidigt.

hör nog av mig sen!

o förretsen, blir ingen träning för min del idag. vi hoppade de nu när pollarna är lite busiga, åker däremot till Mia o kollar upp dom på torsdag!

Ta hand om er.

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0