Humörsvängningar!

En helt vanlig fredag, med ridning & mys framför tvn med familjen

nu kan ja förklara för er som vill veta att mitt dressyrpass idag gick mer än förjävligt, typ.
som tur va gick de bättre i slutet så ja slapp bli riktigt galen. bara lite halft sådär :)

men min dag vändes när ja kom hem igen
( hahaha ja vet att mina humörsvängningar är otroliga)
de va så skönt o komma hem till en traditionell fredagskväll hos familjen nilsson
mamma hade gjort god mat, pappa på fest (dock inte så vanligt :p ) o sen kom viktor o stephanie.

ikväll blev de lets dance o massa gottgott. efter de ; singing bee -med grymt snygga 5barnsmamman viola.

nu när både mamma o ja vart sjuka va de ett bra tagsen ja träffade varken broder min eller Stephanie så de va ju alltid trevligt (:

en härlig fredagskväll & nästa fredag blir de ett jävla stort partaj!
tror ni ja är laddad? ATT JAG ÄR (D)

Puss & godnatt!
hörs imon
ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0