JAG.VILL.TILL.VÄRMEN

har pratat me sanna idag igen, nu dör ja på de här jävla vädret hemma asså. ja blir helt galen på den hä snön! o de blir ju inte bättre o veta att sanna sitter i thailand med 35 graders stekande, åhhh.
isabelle o stephies familj ska oxå åka, till rhodos. måste erkänna att ja är grymt avundsjuk!
--
men ja kan ju sluta drömma o försöka leva min verklighet.
har haft en lektion idag, började kvart över 11 o slutade typ kvart över 12, great ju. stannade kvar lite på engelskan ändå för att ta närvaro, sen fick vi gå hem! åkte o tog en fika me alice på stan, mums.

har gjort klart bransch och produktkunskapsuppgifterna nu oxå, bra gjort ju. ska snart trampa iväg till stallet. jag är hurtig och måste nog fortsätta så om ja ska klara mig innan sommaren. matintagadet hos mig är rätt stort, höhö.

ska rida både sally & gullan, sen voltige!

får se om ja bloggar hos skobe sen, ska sova där inatt :) hon är ensam o ville ha lite sällskap, sjävklart ställer man upp. haha ska bli najjs, o hon ska laga mat till ja kommer, ännu bättre!l

hoppas ni haft en bra dag, de har ja!
hörs.
/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0