Nämnde jag fest !?

okej, ja ska börja me att be om ursäkt att ja inte bloggat på tre dagar, dåligt av mig där ja.

min fredag började i skolan o de va en skön dag, inte många jobbiga lektioner o fick sluta lite tidigare oxå.
åkte o solade, lika underbart som alltid. sen kom några snyggingar till mig vid 6 för att börja göra oss iordning oså.
filippa, elin & filippa va de som va här, goa tjejor!
bilder kommer på outfit om ja kan få av skobe, stephanie gjorde en assnyg fläta i mitt hår ni ska få se om ja fick nåt kort på de :p
aja vid typ 8 drog vi ut till cafeterian ute i stallet. de blev en helt okej kväll, dock inte så rolig för min del..
va hemma runt halv 2, somnade med elin bredvid mig.

trots en förjävlig bakfylla ville ja ju så gärna va me på klassens tjejfest med prinsses-temat. vi hade ju verkligen sett fram emot de o jävlar vad kul vi hade! vi åt gott, sjöng massa singstar, dansade o hade de riktigt najs faktiskt!
nån gång efter tolv gick vid ut,  vid 1 satt vi i en taxi på väg till efterfest. men slutade me att vi åkte hem nästan direkt, vi va nöjda o belåtna. hahaha ja skrattar bara ja tänker på kvällen.. hellyckad fest!
Taack godingar, o ännu en gång grattis till sofie o natta ! =)
<3


bilder kommer senare från båda kvällarna!

nu ska ja slappa ett tag o sen blir de stallet för min del.

Puss / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0