sccchteka fläsk!

sådärja, nu är fläsket ungefär 10000 gånger brunare! alltid lika skönt att sola, loveit.

o vet ni, om ungefär 20 dagar får ja äntligen bada o så igen, då har de gått 3 månader sen ja gjorde piercining. ska hitta nåt nytt, snyggt smycke oxå. o en sak..
jag vet ju vem som hatar både den o mig nu, haha. PM, våran idrottslärare blir lite less på mig när ja inte kan va me på badet. men nehedu, här är man noga me att sköta den lilla fina, annars slutar de inte alls bra.
nog om de.

elin hjälpte mig att fixa bloggen lite, ja är inte så haj på blogg.se
men de blev ju braao, o sen kommer de bli ännu mer najs när ja fixat header oså, eller rättare sagt elin. hehe
hon är bra hon min flicka

nu väntar mat, sen beck & sängen!

/ i


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe, jag är bra jag.

heh men den blev inte bra men gör om den snart igen när jag också är lite mer haj på't!

puss på dig min bästa flicka <3

2009-03-08 @ 20:13:33
URL: http://elingladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0