Sjuk (t)

Torsdag idag!

har inte sktivit här sen i tisdags så de kommer lite uppdatering nu.
de va en riktigt mysig dag hos sötalice i onsdags, vi kollade Smekmånaden o åt mat. trevligt!
hade fått tid på körskolan för ett syntest o allt gick kanon, dock bör ja kolla upp min hörsel, tror han fick upprepa allt typ 10 gånger :p haha.
fixade stallet på kvällen, o vid 8 va de u-sek möte. men så sjukt onödigt, typ ingen kunde komma så de va ingen idé att ta upp nåt, vi pratade mest om falsterbo oså :)
gick o la mig tidigt på grund av att ja inte mådde bra : ( va faktiskt inte pigg på hela onsdagen, vet inte om mamma smittat mig eller om de va maten vi åt.. ja är lite känslig mot kyckling.

onsdagsnatten blev inte alls rolig, har mått förjävligt så nu sitter ja här o är hemma från skolan. skönt på ett sätt, men man missar förjävla mkt. skulle gjort ett prov idag oxå, får väl göra 2 imon istället. handelsprov o spanskaprov väntar, o en engelskaläxa! fuuuuuuuck, ja orkar inte plugga.

Det är så sjukt, jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0