Underbar energi!

jag är kär i detta väder! åhh, blir så glad :)
vaknade me ett superbra humör idag, solen sken och allt va verkligen så skönt.
åkte ut till stallet halv 11 för att knatten med Dahl, gick kanon. Va 4 grupper me små söta barn, braju.
har vart i stallet ända till nu, har stalljouren i helgen så de blir heldagar där ute nu, + att de tar extra tid att ha två hästar.
aja, underbar dag. har suttit ute i solan o gottat mig i stallet!
de känns att de är vår, hästarna är ute lääänge, man hör hur folk jobbar i trädgårdar o jaa, ni vet sånt där.

ikväll händer de inte mkt, ska nog ta mig till idrottshuset & kolla cup. broder min är med om j fattat rätt. trevlans!
har stallet imon oxå, hela dagen.. mindre kul.


p.s JAG VILL TILLBAKA TILL TURKIET!!!
saknar värmen, havet & framförallt isabelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0