Underbara vår, Välkommen!

Åhh idag är de redan Onsdag, det betyder ju faktiskt att de bara är två skoldagar kvar på denna veckan. Allt går så fort nu, det gillar jag!
Idag när ja kom till skolan va spanskan inställd, så vi va duktiga & gjorde ett arbete som ska va inne nästa vecka. skönt att ha de gjort. Sen har bara dagen flutit på, så gött äre. Långt hål på över 2 timmar, sen matte och engelska. O ja måste erkänna att våra lekrioner inte är alltför ansträngande.
Direkt när ja slutat, 14.00 åkte ja upp till Hela Dig för 1 timmes massage. Vet inte riktigt vad ja ska säga, hon tyckte jag va så jävla stel asså, o de är ja oxå på grund av ridningen o massa shit så de gjorde lagom ont, varje gång hon tog tag knäckte de i hela skuldrorna o axlarna. inte bra de där.. får blir bättre me strechting.

När ja kom hem idag o kolla telefonen som ja för en gång skull inte hade me mig till skolan, höhö, hade Sanna ring mig 5 gånger. blev lite orolig om de va nåt väldigt viktigt men hon ville meddlea mig om att hon o tiina drar till Thailand i två veckor.  Så jag tar hand om Sallyrally. Erkänner att ja blev avundsjuk!
meeen... nästa år drar ja o martina! längtar redan. ha-ha

va svimfärdig efter massagen så gick faktiskt hem o la mig en stund, råkade visst somna. höhö.
sannapanna va snäll o tog djuret idag!

snart väntar promenad och dusch!

i like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0