a bad day.

ahh de känns som ja somnar vilken sekund som helst, idag har de vart en lång dag.. o jävligt tråkig.
Har som vanligt haft handel hela dagen, jobbat flitigt med företagspärmen.
Men just nu måste ja säga att ja inte jobbar särskilt flitigt, har inte ens börjat me uppgifterna som skulle göras denna lektion, fy skäms på mig.
Efter skolan ska ja hem o ta de lugnt, kanske plugga o sola lite. sen ska ja till stallet vid 5 nångång o rida ut me nina efter 6 när hon slutat jobbet.
Men innan de, ska ja o alice upp till hemköp.
jag måste få mitt schema snart!! tror dom seriöst att ja inte planerat min sommar ellr !? gubbjävlar..
nåt som vart bra idag är att ja fick reda på betyget i både turism och näthandel, mvg i båda där! de är vi fan värd efter allt slit med våran hemsida.
mina ögonlock är på väg ner.. o de är hela 22 minuter kvar på dagen.
jag pallar inte!
jag vill ha sommarlov nuuuu

haha nu säger ingvar att vi får sluta, götttttttttttttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0