En förjävlig Tisdag !

Hej på er!

Min dag har vart helt katstrofal rent ut sagt. Började me att hela familjen försov sig vilket gjorde att ja inte va i skolan förrän typ kvart i 9. gjorde ju inte särskilt mycket för min del men kvart i 10 skulle ja gå igen. För då skulle vi träffas några gamla junkiselever o snacka lite om skolan, de blev väl inget seriöst av de precis.. men skönt att slippa lektioner.
Bestämde mig faktiskt för att gå hem istället för att gå tillbaka till skolan vid halv 1. Hade sån otrolig mensvärk så tyckte de kunde va skönt att komma hem o ta de lite lugnt.
Har legat o kollat på film nu, Twilight. Måste säga att de va en väldigt konstig film !? jag känner mig konstig efter ja sett den, haha. den smittar väl av sig.

är precis att ja kan öppna ögonen, är så jävla trött! red simpe igår oxå.. säger bara herregud. träningsvärk överallt!  vill bara dra över täcket o sova en stund. men nene istället ska ja ut till stallet och va duktig. Möte vid 7 ikväll oxå. men äntligen är valborg över.
 

nu ska ja äta ballerinakex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0