hej där värme !

känns som ja uppdaterar väldigt sällan men de gör ja ju inte alls, skulle lätt kunna skriva typ 5 inlägg till per dag. Dock lite överskattat..
Min dag idag började me en sugig idrottslektion med PM, jag lovar han är verkligen hur jobbig som helst!!
Sen tvingades ja att göra ett nationellt prov i Spanska, årets sista.
Konstigt nog kändes de bra och ja tror ja sätter ett g iaf, woho! Pinsamt att ja gått från MVG till G ju.
Hann oxå me en svenska lektion med filmen Troja, mäktigt.
Avslutade den här tråkiga måndagen med naturkunskap.. suck!

Jag har lite lätt panik, har 2 arbeten, en bok och typ 100 frågor just nu som måste vara klart helst denna veckan. Stabilt!
Imon ska ja allt ta tag i de, jag måste fan lära mig att man måste plugga ibland.
Aja, vädret har ju iaf vart helt sjuukt bra idag! I like!
Synd bara att de fina vädret ska komma nu när skolan börjar.. Men de är ju inte långt kvar nu :-D tror de är typ 12 skoldagar elr nåt !?

MAAAAAAAAAAAT väntar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0