Jävla Melodifestival !!

ja kan inte göra annat än skratta, hur orkar folk bry sig så mycket om Eurovision Song Contest !? folk skriver överallt, bloggar, tidningar o tv. De är alltid så mycket fokus och snack om de va rätt vinnare osv. Kan man inte bara ta de som de är, vinnaren kommer ju va densamma för de.
Själv vet ja knappt vem som vann, haha. okej så efterbliven kanske ja inte är men ja är absolut inte insatt iaf.

Hursomhelst, kom precis hem från stallet. Red ut en sväng idag bara, alltid skönt.
Nu vet ja inte vad som händer, vet inte om ja ska ut o gå en sväng eller lägga mig och kolla på en film. Lutar ju mot de sista, sånt som märks.

O förresten, ja skulle ju lägga in bilder. Ångrade mig ganska fort när ja såg Falsterbo-bilderna, dom behåller ja för mig höhö.

Imon förhoppningsvis friluftsdag, de tackar ja inte nej till en tisdag! (skönt att slippa handelslektion i 3 timmar)
hör av mig sen.
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0