Mitt liv om två år!!

Kanske ska skriva en lite mer tydlig uppdatering om helgen.
VI har ju haft långledigt så har gjort en hel del, men ska försöka tänka efter. haha mitt minne är sämre än en fiskmås!
Torsdagen va så lång och händelerik att ja inte ens orkar skriva.
I fredags va ja på stan med Alice, lunchade o småshoppade lite, själv hittade ja bara ett linne.
Kvällen spenderades här hemma med familjen, så otroligt mysigt med fredagar. Ja älskar att va hemma då, god mat och film. Myysigt!
I Lördags kom elin hit på eftermiddagen. Vi kollade på balen och hade de lika mysigt som vanligt. När vi kom hem väntade grillat, film och en stor påse godis. Jag tror ja blivit mer hemmakär på senaste tiden.. Älskar att bara kunna slappna av framför tvn, jag behöver det! Måste säga att de va en jäkligt kul kväll, skrattade så tårarna nästan rann och de slutade me att ja o mamma halvsov under bordet i tv-rummet. haaha!

Vaknade tidigt både jag och Elin, ganska skönt att komma upp faktiskt. Vädret idag har ju vart ganska fint oxå, de gör en så pigg!
Åkte ut till stallet senare på em, red ut en sväng och hon va otroligt pigg, crazy pony!
Sen jag kom hem har ja bara tagit de lugnt, halvtittat på 2 filmer lite sådär o ätit glass!
som ni hör, mitt liv badar i fett :-D

Imon börjar skolan igen, jag har ångest.
Har nationelltprov i spanska och ja lovar, ja är sämst i värdlen på de.
Hade MVG i nian men nu kan ja knappt ett ord, shit snacka om en negativ förändrning.
Måste ju iaf försöka, så kanske ett VG kan sitta!

Tiden går fort nu, riktigt fort.. Snart har ja gått ett helt år på Holaveden, de känns fan overkligt !?
Jag minns så väl första gången klassen träffades och när vi första dagen sov över på Torpön. Shit, tiden har bara sprungit iväg! jag har jävligt kul de här året, känns som de flesta har kommit nära varann.
Sen tror jag att tiden går så fort för de är så mycket nytt, mycket att lära sig och så.

De är sjukt, hur fan kan tiden bara springa iväg såhär. De är bara 2 år till ja tar studenten, o inte ens så länge till ja fyller vuxet.
Nu i tvåan har vi oxå mycket att göra. Vi börjar läsa individuella kurser och vi drar igång med Modevisningen nästan direkt av läsåret.
Nu ser ja att detta inlägget blev långt.. kan bli så när man jar mycket att berätta.

Nu ska ja lägga mig och kolla på tv, igen.

ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0