Skvaller!

Nu när ja precis kollade min statistik märkte ja hur mina besökare stiger eter fest, allstå dagen efter. Snacka om att folk är nyfikna, men de är ju de som är kul. Folk vill höra skvaller och se bilder. Kul att man verkligen märker stor skillnad..

blev en långpromenad med Nina förrut, vi gick junkis,ydrevägen och stan tillbaka. Tycker de är otroligt skönt att komma ut sådär, de behöver man efter en stressig dag i stallet.
Men ja va lite busig och köpte me mig lite godis hem, va ju faktiskt billigt på ica nu. Men ja lovar, ja är värd de! höhö

har som vana att kolla på sjukhuset varje kväll, de spelas till o med in automatiskt, haha. Så de har ja gjort, o nu ska ja snart kolla gre´ys.

borde plugga. men de får bli imon! jag måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0