Snabb, kort uppdatering!

Fyfaan.. ja är så sjukt trött o seg idag! Har bara haft två lektioner ändå är ja som en jäkla zombie.
Fick reda på betygen i Nat. i Matte idag oxå, great!

Va ute och hoppade en liten träningsbana som vi i U-sek anordnat.
Min ponny är underbar!

Nu har ja precis ätit och tatt på mig myskläder, ska bara va hemma o ta de lugnt.
Sängen väntar tidigt ikväll!
Ja somnar närsomhelst..

förövrigt saknar ja elin, ja vill bara krama om henne nu o säga hur mycket ja älskar henne !!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

jag vet inte om du menar mig Elin men jag vill bara säga att du är den bästa! JAG ÄLSKAR DIG, föralltid <3

2009-05-27 @ 22:36:41
URL: http://elingladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0