Tävlingshelg

Okej jag ska skriva lite snabbt nu på morronen, sov vanligt har ja sovmorgon så ja råkade hamna här.
En kort uppdatering om helgen ;

Fredag: Va ute och red dressyr, packade till helgens tävlingar oså. På kvällen va vi hos Marigona som fyllt år. God mat och mys med tjejerna i klassen!

Lördag: Tävling i Nykyrka. Åkte redan vid 8, en kanondag. Som jag skrivit tidigare gick de bra för både mig och sanna.

Söndag: Tävling med Ponnyallsvenskan Div II i Växjö. En lång dag.. åkte till stallet 9 på morronen o kom hem 9 på kvällen. Men de va de värdt! Laget vann (igen) och individuellt red ja på 182 p. vilket gör att ja kvalat till champoionatet i höst. Okej, ni kanske inte fattar så mycket. men de gick iaf bra! Gullans andra tävling, så hon va spänd och riktigt seg på banan, bara fortsätta åka ut.
Blev segermat på donken oxå, åhh vilken dag.
Hann inte mer än att komma in så somnade ja i mina underbart sköna säng.

Hoppas ni haft en bra helg

nu ska ja till skolan.. pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0