Tävlingspremiären är gjord på min kära ponny!

Vilken dag!

klockan ringde klockan 6 och de va bara att stiga upp. Dags för tävling i Nykyrka och ja va i stallet vid 7. Gjorde iordning de sista och vid 8 for vi iväg. Jag måste säga att de gick finfint för både mig och sanna! Första klassen kom jag 3:a, 15 med i klassen eller nåt. Kanon! I andra klassen blev hon lite trött och seg men kom ändå preciis utanförv placering.. måste säga att hon va grymt duktig för att detta va första gången hon någonsin va på en tävlingsplats. duktig påny. Sanna fick rosett i båda klasserna, hon rider ungponny och är över 18, därför är reglerna annorlunda :p
Är iallafall riktigt nöjd me dagen, kom hem nu vid halv 5 eller nåt. Ska lägga mig o kolla på en film och försöka få lite sömn för imon ska ja iväg igen o tävla, nu med Div II laget. Det ska bli intressant att se hur hon är imon!
Tyvärr är de ända i Växsjö så det lär bli en sen kväll imon. pust..

Sängen lockar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0