Timber Falls

Onsdag idag, o de känns bättre än nånsin att vi är lediga. ja är sååå trött och hur seg i kroppen som helst. ja som hade lovat mig själv att sova ut idag men vaknade redan vid 8.
O imon blir de ingen sovmorron för då har vi stallet o inte fredag heller heller, då ska ja till mantorp o träna tidigt.
aja.
Filippa och Ronja kom hit igår för att kolla på film, slutade me att vi flötade på son vanligt och att dom sov över.
mysigt!
såg två skräckisar ; Shrooms och Timber Falls. Jag rekomenderar båda, och absolut den sistnämnda. Riktigt bra!

Funderar på att ta mig en billys panpizza, de är de ja lever på när föräldrarna jobbar.
Nina kommer o hämtar mig vid 12, ska ut till stallet o rida. Dressyr väntar.

Sen har ja inget planerat, så sjukt skönt. Tror ja ska ha en ta-hand-om-sig-själv-dag idag.
Viktor köpte 4 filmer häromdagen o ja har redan sett allihopa, men kan nog hitta nån annan bra.

Nu vill min mage ha lite flötig mat, hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0