Turkhistoria som hänger med livet ut ..

Började me spanska idag på morronen, likaså som igår kändes de från starten av dagen att de skulle bli en tråkig lång seg dag.. gjorde klart mitt spanska-arbete på hålet, skönt!
Sen dess har vi inte gjort ett skit, ätit och suttit vid datorn ungefär. Det är vad man gör här uppe på handel.
Snart ska ja ha nationellt prov i engelska med alice, vi ska prata o ja vet ju redan nu hur de kommer gå.. fan att ja ska va så dålig på engelska.
Tror de kommer från mamma faktiskt, ja bör knappt berätta detta men ja gör de ändå; När vi va i turkiet me familjen Ljungkvist -07 skulle mamma köpa en tröja eller nåt, minns inte va de va. Då frågade turken mamma: what size du you want? mamma svarade: oh yeees!
hahahah de va sååå kul när de väl hände, snacka om dålig på engelska :p ? nu du mamma.. nu har du nåt att skämmas över när du läser min fina blogg. HAHA

så.. nu vet ni vad min dåliga engelska kommer ifrån, dock är den inte lika dålig som mammas.

efter skolan blir de stress ut till stallet, rida och sen ha Pay n´ Jump som U-sek anordnat. Hoppas på att få in lite money vi kan lägga undan o göra nåt riktigt kul för!


nu ska ja fortsätta tråka o sem lämna in min spanska.

hejsvej.

Kommentarer
Postat av: stephiee.blogg.se

hahahah, de där kommer ja aldrig glömma!

2009-05-06 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0