Vilken helg.. kan inte bli annat än bra!

wohoo ja känner mig SÅ duktig. Ida nilsson är verkligen inte den typ av person som gillar att plugga o sätta sig ner med en bok framför sig. Men idag så, jag har vart duktig och gjort ett svenska-arbete. Eller rättare sagt va ja tvungen att göra de, ska va inlämnat imon. Vet inte om de blev så bra, men de är ju gjort iaf.
jag har oxå vart duktig flicka och städat rummet lite, me låten Moving on funkar de mesta. Mäktigt!

om ni är intresserade kan ja tala om vad som händer i helgen ;
fredag:  Börjar skolan 09.20 o har inte mer än nån lektion, sen blir de en fika med Sofie på stan. det va längesen nu! sen ut och rida och på kvällen ska ja troligtvis till Aneby.

Lördag: soooova, gå på stan me Nina, rida och sen Sannas 20årsfest! Kul.

Söndag: Jag och Nina ska till Jkpg med hennes mamma o syster, shoppa! de va ett jävla bra tagsen nu.. när ja kommer hem ska ja ta hand om hästen och på kvällen ska eventuellt u-sek ha myskväll me pizza och film. trevligt!

nu vet ni lite vad som sker denna helg för en sån som jag.


Om ni har tur bjuder ja på lite bilder imon

/ i


Kommentarer
Postat av: Ronja

blir det nåt på söndag eller inte?

puss sötan

2009-05-08 @ 20:44:42
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0