00.05

avslutar kvällen med en lista, snodd från Elin <3



Exakt ålder? orkar inte räkna just nu, hehe. men 17 och två månader tyyyp
Var bor du? Tranås
Bor tillsammans med? Mina föräldrar + storebroder
När tog du studenten? Den tar jag 2011
Något jobb? har haft länge, men inte just nu. Hopppar in vid vissa tillfällen :-)
Pussat någon idag? yezbox
Vad har du ätit idag? Allt för lite. Frukost, lunch, panpizza & Taco. Jaa, det är lite i min värld.
Dagens smink? Foundattion, puder, mascara typ
Dagens roligaste? Allt sjukt som händer i skolan
Har du många vänner? Kanske man nog säga men få som vet allt om mig
Hur många har du kysst? höhö
Har du pojk-/flickvän? noo
Vem pratade du med i telefon senast? Elin tror jaf ( :

SENASTE..
..personen du kysste? Mohaha
..gången du spydde? Oj, det var längese. Kommer inte ihåg
..gången du grät? Var också ett tag sen
..pizzan du åt? KEbab med ananas!
..gången du var i Göteborg? Längesen men vill dit snarast!
..gången du var i Stockholm? I somras!
..gången du var full? Inga kommentarer, är en duktig flicka ;-)
..personen som såg dig gråta? Mina närmsta vänner

VEM..
..vill du kyssa nu? inte kyssa, men pussa på Gullan
..vill du sova bredvid inatt? Ska faktiskt bli skönt att sova ensam, men hade inte gjort nåt om man hade sällskap heller.
..ska du träffa imorgon? Klassen på öppet hus, och kvällen vet jag inte
..sjöng du senast för? Haha, pöjken som fick stå ut börjar på J
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Vill åka med familjen just nu & ingen annan
..förtjänar att dö? De som gjort ngt man aldrig kan förlåta

VAD..
..vill du helst göra nu? dejta kudden
..vill du ha nu? MAT!
..längtar du till? Nyår
..är det bästa som hänt dig? Att jag har världens bästa familj och vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0