1,2,3 not only you and me...

Åh, jag känner mig duktig. Ni som känner mig vet att bland det värsta jag vet är att plugga. Men nu sitter jag här, faktiskt med ett leende på läpparna. Tänkte göra klart inköp&varuhantering. Dock vet jag inte exakt vilka uppgifter som ska göras...
Sitter i en stor stickad tröja som är pappas (haha) och mina älskade tofflor med tagnentbordet i knäet och lugn musik i bakgrunden. Nu fattas bara nåt gott att äta, såklaaaaaaaart! Som tur är slutar mamma om två timmar, kanske ska ringa och fjeska lite, hehe.

Halsen är lite bättre nu men huvudet mår som vanligt = hjärncellerna är lixom lite utarbetade och trötta.
Som pricken över i:t märkte jag att ett munsår är på väg, annars mår jag prima ;-)

Ska fråga nån duktig person i klassen om frågorna och fortsätta nu, sen tänker jag slänga mig i soffan.


Bästa låten just nu:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0