Bara 5 dagar kvar till helg, tjohoo

Jaha, då va de Måndag igen...

Har egentligen lektion men sofie och jag hamnade visst här. Dagen har rullat på, har haft handel hela dagen men för en gång skull har det gått fort. Efter skolan ska jag hem och borra ner mig i böckerna, har prov imon och som vanligt är jag ute i sista sekund. Vet knappt vilka kapitel vi har, BRA (Y)
Ikväll är det sankta lucia som gäller, alltid lika kul!

Kan berätta lite kort om gårdagen. Vaknade vid elva och vid ett åkte jag och fixade hästarna och körde ner några ponnier till stan, eller rättare sagt pappa.
Träffade Filippa lite senare, gick en sväng på den mysiga julsklytningen och jäääävlar vad folk det va ute. Fick med mig ett par handskar hem, najs.
Hann också med att träffa Jeff, gick en sväng på stan och sen kollade på fotbollen, Zatan är kung!


Det var allt för mig.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0