En så snäll liten söt flicka är jag, eller hur?

Nu är mamma & pappa hemma, skönt! :) Har faktiskt gjort lite svenska, dock är det andra inte ens påbörjat.
Aja, det tar vi imon på lunchen, orkar inte nu.
Jag & Filippa hade det hur mysigt som helst igår, fullt i hela huset av viktors kompisar va vi uppe hos mig och hade bara så jävla kul. Fick lite besök av pöjkar som ville bli halloween-sminkade oxå, haha.
När dom lämnat huset (förjävligt!) la vi oss i soffan och kollade på film. Jag tog tummen ur röven och började plocka undan efter honom, stod inte ut.
Vaknade idag och det verkligen stank i hela huset, snäll som man är tog jag tag i det sista oxå. Om jag känner honom rätt hade han väntat till mamma kom hem så hon fick städa odentligt.

Hur som helst, åkte ut och red en sväng oxå. Nu sitter jag här, trött och absolut inte utvilad? Det tar vi igen nästa lov ;-)

Nu ska jag skriva rent svenskan och sen kolla på ensamma mammor!


Tjiiingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0