Galet bra fredag!

sjuka lektioner, sjuka samtalsämnen, sjuka vänner, helt galet sjukt dag!
Ibland kan man inte annat än älska livet, hahah jag kan fan inte sluta skratta. Tror hela dagen har gått åt till ett samtalsämne, seeeeex ;) Sånt diskuterar vi på lektionerna, med lärarna. Ska inte säga mer än så, då lär ni tycka vi är sjuka i huvudet.. vilket vi är!
Haha, sofie & natta har gjort min dag, pöööössss



ska snart ut till stallet och rida, har väldigt ont i armen idag men det ska väl inte vara några problem för en kvinna som mig ;-)?
Imon blir de galet i stallet, har fått me mig tjejerna ut till stallet. Måste nog ha me mig lite bildbevis hem, då ska ni få se på grejer.

Jag är glad och det gör mig inte mindre glad att det är fredag & fredagsmyyyyyyys ikväll 

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHA! Så jääävla kul. Sex är allt och lite till, haha för natta iaf; ) <3

2009-11-20 @ 15:17:35
URL: http://sofajblondin.devote.se
Postat av: Elinbääst

haha elin på en hästrygg :o detta kan sluta illa!! :D fast värre blire nog för natali XD

2009-11-20 @ 15:22:47
Postat av: Ida

haha detta kan inte bli annat än kul elin, fan att du inte va me på matten idag förresten ;) ni hade ju dött! :p<3

2009-11-20 @ 16:58:35
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0