Grisspruta

Kan man avsluta kvällen bättre med nersläckt rum, tända ljus, lugn musik och tvn på i bakgrunden. Ljus gör så mycket, man kopplar verkligen av :)
Dagen har gått i ett (fattar fortfarande inte vrf man säger ett & inte 100 typ?). Efter skolan gjorde jag lite mat och åkte sen ut till stallet. Red två pollar och dom gick finfint båda två.
Kom hem och slängde i mig lite mat så hamnade jag här. Det låter som en ganska lugn dag, men i stallet gör man oftast inte annat än att stressa.

Åh, blev så glad när jag skrev lite med Sanna förrut. Hon ska troligtvis ta lite fina bilder på mig efter jul =)
Ta en titt på hennes grymt fina bilder ; www.sbrage.blogg.se


Nu ska jag hoppa i säng och se om de är nåt bra på tv, tror sthlm Arlanda håller på just nu.
historiaarbetet sparar vi nog till imon, hehe.
Imon ska jag fan i mig ta den där grissprutan, och den här gången ger jag mig inte.
mer om de imon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0