Hästbebisar är ju gölligt

Godmorgon!

Vaknade tidigt, gick upp och tog tag i rummet. Har städat garderoben, dammsugit och plockat undan lite. Duktigt Ida!
Kom precis på att jag är lite lätt dum i huvudet, sitter med tända ljus bredvid mig medans dagsljuset tränger in & en lampa står på.

Jag har en känsla av att den här dagen kommer bli bra, och jag hoppas jag har rätt. Ska bara ta de lugnt nu på fm, hade tänkt städa lite & det är redan gjort så nu kan jag ju lägga mig med godispåsen och en tidning. Skööönt!
I eftermiddag ska jag dra me mig några babes ut till stallet och rida, natta är riktigt sugen på att se "hästbebisar" så ska väl se om jag kan hitta nåt litet hon får klappa på ;-)

Igårkväll då, middagen var hur mysig som helst! Det är sällan hela familjen hinner göra nåt och då är det extra uppskattat. Mycket god mat blev det oxå, Golden Tai har verkligen gjort succé sen de öppnade här i Tranås, det gillas! Det va så mycket minnen som kom upp, det får mig att se tillbaka på alla otroligt minnen man har från barndomen.. vilken grym tid det var.

Aja, hur som helst. Ikväll ska jag träffa J. Vet inte riktigt vad som händer än, kan bli bio i Lkpg annars bara lugnt hemma tror jag. Han är & spelar idag så lär va rätt trött när dom är hemma.
På tal om trött, jag tog ju sprutan i torsdags och har inte känt så mycket alls. Är lite svullen och öm vid sticket men annars känns det knappt. Iofs mådde jag lite illa igår och va väldigt trött men det är ju inget ovanligt när det gäller mig, höhö.



Vi har gäster, och jag har inte ens hälsat på dom än. Trevligt trevligt..
Ska gå ner i mina myskläder & säga hej, sen vet jag fan inte vad som händer !?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0