L-y-c-k-l-i-g

Vad händer med mig?
Har just suttit och kollat på "Ensam mamma söker", sista avsnittet och hela familjen är typ helt ifrån sig! Jag och mamma är värst, tårarna är fan inte långt borta, haha.
Så underbart att se hur folk blir så kära (:
Just nu, jag känner mig så lycklig att jag inte vet var ja ska ta vägen.
Om det är någon som brukar hitta fel och negativa saker i livet är det just Ida Nilsson, men idag svävar hon på rosa moln och är så otroligt tacksam för allt jag har. Och tro mig, om jag svävar på rosa moln är det nåt speciellt, inget som brukar komma från min mun direkt.

Säger med detta inlägg godnatt, kommer somna med ett leende på läpparna
:$

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kände detsamma det är underbart att se dom så kära, haha <3

2009-11-09 @ 08:27:33
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: ida

Aa verkligen, det är ett riktigt "må-bra-program" :) men nu är de sluuuut, uhu :(<3

2009-11-09 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0