Monster (y)

Tjolahopp!
Ny vecka, nya möjligheter som man brukar säga.
Skolan rullar på, har äckligt mycket att göra & ja verkligen känner hur resultaten blir påvekade av det. Men så är de, man måste priotera de allra viktigaste ämnerna just nu.
Den här veckan ska jag sätta mig ner någon dag & bara ta tag i allt, så jag känner att jag gör nån nytta :)

Dagen har rullat på, kan inte göra annat än skratta med tjejorna. Vi är inne i en period då vi bara snackar sex, haha. Hur töntigt de än låter är det ett samtalsämne tjejer aldrig verkar tröttna på?
Aja, lite nytta gör vi faktiskt oxå i skolan ;-)

Idag är det luciaövning som gäller, ska få fram den finaste rösten jag har och hoppas på att halsen mår bättre än sist, jag låter fan värre än en kille i målbråttet ibland när jag sjunger. Visste väl att jag har mina manliga sidor ;-)
Ska fortsätta njuta till gamla godingar, just nu spelas det gamla Kelly Clarkson-låtar i högtalarna, det är nåt med henne Breakaway jag gillar.
Men en låt som just nu spelas varann minut i huset är Monster- Itchy Daze. Sjukt bra låt!

Har inte mycket mer på hjärtat just nu, känner mig glaaaad trots halsont och lite huvudvärk.
Inte fan beror de på vädret iaf, känns som vi bor i en jävla regnskog eller nåt, är så trött på allt blask. Önskar vi inte hade nån vinter i Sverige alls!

Haha jag tjatar om ingenting nu, vi hörs senare istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0