mys hit och dit

Jobbet gick hyfsat bra, man blir sådär tung i huvudet ni vet av att sitta i kassan 6 timmar nästan i sträck. Men jag överlever!
Åkte ut till stallet och fixade hästarna & nu väntar jag på Filippa som kommer hit för en myskväll. Hon fick uppgiften att köpa med sig lite flöt oxå :-) En myskväll med massa prat och lugn musik är vad jag behöver ikväll.
Hade inte gjort nåt om Jeff va här nu, är på myyyyshumör! Men Filippa, du duger du med ;-) Haha

Hade tänkt ta en dusch innan tösa kom hit, men hon är visst redan på väg så det får bli senare ikväll eller imonbitti.

Morgondagen är planerad in i minut, men jag lovar att höra av mig när jag har nåt på hjärtat!


Take Care
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0