MYS

Märkte precis att jag glömde ändra hela listan jag tog av elin. Senaste... står likadant så när jag tog den av Elin, aja ni behöver nog inte veta nåt om de. Får bli en ny lista snart istället :-)
Det är nersläckt i rummet, musiken är på, filippa ligger i sängen och jag tog mig precis upp. Är det inte underbart att man kan ligga och faktiskt vara hela tysta ibland och bara lyssna till lugn musik !? Det kallar jag vänskap, att man kan vara knäpptyst ibland och ibland babbla på som ett as. Men veta att man alltid finns där.

Vi skulle kolla på men min tv flippade ur, så nu har vi bara tagit det lugnt typ. Beställde hem lite mat förrut oxå.
Ska försöka somna skapligt idag.
Imon blir det stallet på fm, sedan lutar det mot en dag i Lkpg med sofaj :)<3

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag älskar dig <3

2009-11-15 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0