Orättvisa!!

Kom hem från stallet för ett tagsen, skönt att va hemma tidigt idag.
Har tänt lite ljus och lyssnar på på gamla låtar och bara tar det lugnt.
Just nu håller vi på med Brott&Straff på samhällen så ska skriva ett stort arbete om Göteborgsbranden som ägde rum 1998. Kollade nyss på Youtube och fyfan säger jag bara, kunde inte hålla tårarna tillbaka.. Ibland blir man förbannad över att allt är så orättvist, man tar allt man har förgivet. Hur fan ska 63 ungdomar få mista livet under en natt? Hur som helst, det där kommer bli väldigt intressant att skriva om.

Ska gå ner och lägga mig i soffan och äta skumtomar, mums! Längtar till mamma kommer hem med min kebabtallrik, hehe.
Vem tror ni åker ur idol ikväll? Jag tror det blir Calle eller Maritte, tror jag håller på Erik in i det sista nu.

Vi hörs senare ikväll eller imon em :)







Till minne av de 63 ungdomar som omkom natten till 30 oktober 1998 i Göteborg, Hisingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0