Puh, fullt upp överallt.

Jag & Sofie stannade kvar i skolan för att plugga idag, och det gick väl åt skogen om man säger så. Vi satt mest och skrattade åt ingenting och hade allmänt kul. Haha, men tack för att du är så bra, de är såna där galna saker man behöver i vardagen :*
Kom hem från stallet nyss, därav den dåliga uppdateringen. Va hemma från skolan kvart över 5, sen direkt ut och rida och nu hamnade jag här.
Jag måste plugga, jag ska plugga. Fick iaf lite gjort i skolan, skrev en uppgift till inköp&varu om H&M och IKEA:s miljösyn, och sen gjorde jag faktiskt lite samhäll.
Men det räcker inte, måste plugga massa mer ikväll. FAN jag orkar inte..
Samhällsprov, Historiaarbete, Företagsekonomi, Hälsoprov och Inköp&Varu-uppfigter är det som ska hinnas med den här veckan. Puhh de är bara gilla läget.

Nu tänker jag släcka ner i rummet, tända lite ljus och ta fram nåt gott och äta. Då brukar de funka att plugga?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0