"råkade" ta sovmorgon, busigt!

Godmorgon!

Andra lektionen var inställd idag, så jag va lite busig och tog sovmorgon. Vi gör ändå ingenting på Hälsan typ så tror inte jag börjar förrän halv 12, fyfan va sköönt!
Ska bara ligga och dra mig nu ett tag och sen gå upp och äta en god frukost och ta en varm duch, mmmhm så skönt.

Kan bjuda på en lista såhär på morgonkvisten


SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? Jadu, något mitemellan, hehe
2. Är du lycklig? Jadå!
3. Är du uttråkad? Nejdåå
4. Är du ledsen? Nej?
5. Är du italenare? Haha nej inte vad ja vet
6. Är du en cooling? Klaaaaart


DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tro det eller ej, men ja det gör jag efter att ha fått den känslan själv.
2. Har du någongång blivit sårad? Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jaa, det har jag verkligen gjort.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Hm ja de har ja nog..
5. Har du strulat med någon under de senaste tre veckorna? yes
6. Gillar du någon just nu? Ja, så kan man nog uttrycka sig.


SENASTE

1. Telefonsamtalet du fick? Jeff
2. Personen/personerna du var med? tjejerna i klassen, eller folk i stallet kanske.
3. Roligaste grejen som hänt? Haha måste varit igår när jag & sofie va inne på helt fel hemsida och läraren kmr in.
4. Personen du sms med? Alice C
5. Du tillbringade natten med? gissa eeeeeeeen gång :)
6. Du kramade? Kan varit victoria,
världens bästa människa




ska hoppa in i duschen och äta maaaaat, pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0