Sankta lucia, skänk mig en tia ...

Äntligen Fredag!

Jag ska nu bege mig ut till stallet, och ikväll har jag lite allternativ på vad som händer. Vi får helt enkelt se!
Kom iaf hem precis, har skrivit ett prov på typ 14929 sidor ;) det gick helt okej, men vet redan nu lite missar jag gjorde.
Ikväll måste jag nog ta fram böckerna och plugga lite oxå, hur i helvete tänker en del lärare med?
Imon är det öppet hus i skolan, ska stå och informera om Handelsprogrammet en stund och sen besöka UF:företagen för en intervju.

Nu ska jag ta och berätta det som aldrig hänt, jag ska va lucia i år! Haha, låter som jag ska vara Tranås lucia ellre nåt men icke, jag va bara i ett stall fullt med hästar och hästskit ;-) Kan nog bli mycket vackert att rida och ha levande ljus i håret, sen kan de ju inte bli annat än vackert när jag sitter på !? Höhö.

Hästapollen väntar på mig.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Martina

jag älskar dig<3

2009-11-13 @ 18:55:52
URL: http://martaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0