Shopping gör än glaaaaad

Jag lever!

Efter att ha haft en riktig mysig kväll med Filippa i lördags vaknade jag upp hyfsat tidigt på söndagen för att åka ut till stallet. När jag kom hem blev de stressigt, skulle ta tåget till Linköping 13.45.. Jag & Sofie åkte upp och shoppade, det borde man göra oftare på söndagar. Där försvann några tusen sådär bara, men shopping gör mig fan glad och det va de värt! :-)
Jeans, två tröjor, väärldens finaste klänning, smycken, underkläder va väl ungefär vad jag fick med mig hem.
Ska försöka ta nån bild om kameran vill sig.
För en gång skull ska det bli kul att städa garderoben, det behövs verkligen nu, men det är extra kul när det är nya kläder som flytta in :D

Efter en god lunch på Steves i Lkpg tog vi 18.30 tåget hem. En rikigt mysig dag med massa shopping, skratt, pratande och en jävla massa konstiga människor.
Jag stannade i Mjölby och spenderade kvällen där, va hemma vid halv 12 efter en myysig kväll med hjärtat!

Tänkte åka ut till stallet om en stund. När jag kommer hem ska jag ätaaa, städa och soooova.
Slapp-dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0