Sjukdomar överallt!






Det blev sovmorgon ändå för min del. Vaknade upp och kände att min hals och mitt huvud inte pallade, så bad mamma ringa och sjukanmäla mig. Jag har så svårt att inse om/när jag är sjuk, jag gör allt som vanligt och tillslut blir det ännu värre. Aja, idag ska jag ta det lugnt och hoppas på att det är bra imon igen.

Det är tisdag, 3:e november. Det är inte långt kvar till jul, det är inte långt kvar till modevisningen och det är inte långt kvar till vi tjejer förhoppningsvis sticker utomlands! Tiden bara flyger förbi? Man blir fan rädd när man inser hur fort en månad går.
Skulle vara så jäkla skönt och bara komma bort ett tag, typ andra sidan jordklotet och stanna där ett bra tag, de låter väl som en bra idé..? Neh, men helt ärligt åker jag troligtvis utomlands i sommar med nåra tjejer från klassen.
Året efter det fyller pappa 50 och jag tar studenten, så mamma sa häromdan att vi eventuellt åker någraa veckor innan studentveckan så vi kommer hem lagom till allt börjar.

Nu fick jag precis ett sms av Sanna, hon sa att det går feber i stallet och att Gullan verkade dålig. Fan!
Ska åka ut och ta hand om henne ikväll.

Nu väntar tvn och en god frukost.

Puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0