Stressigt...

Hej på er!

Snart är det helg och det ska blii skönt trots att jag ska jobba och har en hel del annat som ska göras.

Min dag idag började lagom dåligt, försov mig till 07.20 vilket verkligen är sent för mig när jag möter alice vid 07.45. Men jag kom upp och fick mamma att köra mig, tur att jag inte kom försent till monicas samhällslektion, höhö.
Skolan har vart sjukt seg idag, som alla andra torsdagar. Fick reda på provet på samhällen, är riktigt nöjd med ett starkt VG där då hon pressar än som fan, har stenhårda lektioner och kräver ruskigt mycket. Kanske ska satsa på ett mvg där, aja hur som helst.
Annars rullade dagen på, mamma hämtade mig och sen åkte vi ut till stallet lite fort och fixade Gullan.
Har pluggat historia nu, duktigt (y) ska bara skicka in det, sen ska jag lägga mig framför tvn.

Känner mig lite seg i huvudet, kan nog bli så när man hoppar upp ur sängen så hastigt och stressar. Men en konstig sak, jag somnade klockan nio igår, NIO? Var helt slut, hade nog kunnat sova redan vid 8 om jag inte kollade på tv, o ändå försover man sig idag? Lätt dagens problem ;-)


Nu väntar tvn och mammas pojkar
Imon är det freeedag, hörs då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt att få mvg av monica om man går handel!!!

2009-11-26 @ 22:29:19
Postat av: Ida

o det vet vem? tydligen nån som inte går handel men tror sig veta, för lätt är de inte :)

2009-11-27 @ 08:50:48
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

betydligt lättare på handel än exempelvis på alla samhällslinjer kan jag lova dig!

2009-11-28 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0