Tack till de få som ställde upp inatt!

Goddag mina vänner!


Förlåt för lite dålig uppdatering men har inte vart hemma på nästan ett dygn. Igår när klockan slog sex åkte jag och Elin ut för att fixa iordning inför klassfesten. Började med att göra bål, få igång högtalanra och städa lite.
Folk från klassen kom halv 8 nångång och resten runt 9. Det började riktigt kul, och de flesta va på hugget!
Men det ballade ur lite.. objudet folk kom, folk mådde dåligt och en toalett gick sönder. Jag kände att jag hade rätt mycket ansvar för igår och därför blev det en del känslor inblandade. Hur som helst, allt löste sig, trots att det blev en tidig kväll.
Nästa gång är det klassfest om det är bestämt så tycker jag! Men tack alla som gjorde kvällen rolig ;-)
Sen blir jag lite smått irriterad när inte folk har respekt. Vi bestämde i klassen att alla hjälper till och städa, ändå gick hälften hem och tillslut slutade det med att bara några få va kvar. Plus att några otroligt snälla killar stannade och städade, som inte ens tillhör klassen.. Det var iaf skönt att få det gjort inatt!

Va hemma nån gång efter 1, bums i säng! Vaknade tidigt imorse och åkte ut till stallet. Har haft knatten, ridit Gullan och haft stalljouren, så nu är jag värd en låång varm dusch!

Men innan jag kryper ner för kvällen måste jag ta tag i plugget lite.
Ikväll blir det mys här hemma :-)

Hör av mig sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0