Tror ni på spöken ;) ?

Tror knppt ni vill veta vad ja gör nu.. Jag ligger och kollar på "Mysteriet på Greveholm". Haha, jag minns hur bra man tyckte dom filmerna va när man va liten så jag & Filippa skulle kollat på den i helgen men tvn krånglade. Så då tog jag mig tid till det nu, märker dock att de va ett tagsen man såg dom, har växt ifrån de där me spöken nu ;D

Hursom helst, jag & Dahl red en låtur på pollarna idag på fm. Sen träffade jag Jeff över en fika, mys! Sen dess har jag legat hemma och tagit det lugnt. Ringde till mamma och bad henne köpa hem grillchips oxå, är sååå sugen på de! Snäll mamma? Hehe :-)


Ska ner och va lite social mot pappa nu, sen bänkas jag mig framför tvn.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0