Almanackan fullproppad

Blev inget bloggande som jag skrev, mitt internet har dampat så det kommer upp nu istället.

Veckans planer

Mån Skola, rida
Tis Skola, rida & plugga
Ons Skola, rida, hockey
Tors Skola, plugga kvar i skolan, stallet
Fre Skola (matteprov), förhoppningsvis fika med bästa Elin, Rida två hästar, kväöllen är oplanerad
Lörd Undersökning på stan med skolan, kanske fest på kvällen
Sön Linköping


Nästa veckas planer

Mån U-sekdag, Rida
Tis Plugga hälsop med e&s, shopping med mamma i Jönköping
Ons Rida, 18-årsfest i Lkpg :-)
Tors Shopping/lkpg-badhus?
Fre
Rida två hästar, kanske Halloweenfest i Mjölby på kvällen
Lörd kanske 20-årsfest för Tiina
Sön Rida


Som ni ser är det rätt mycket just nu, almanackan är fullproppad med annat som prov och inlämningar.
Men jag står ut, har väldigt mycket att se fram emot oxå! Har bokade datum ända till mars nästa år ;-)
Jag är en riktig planeringsperson.


Plugg väntar, puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tiina fyller 21:)

2009-10-20 @ 20:51:12
Postat av: Ida

Ha ha, jaha.. ska du dit:)?

2009-10-21 @ 11:58:22
Postat av: Anonym

2009-10-22 @ 17:17:14
Postat av: Madde

:)

Ja de ska jag, klart du oxå ska dit:) Blir nog en hel del roligt folk:)

Maskerad oxå ju om man vill:)

2009-10-22 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0