Är på't ikväll igen!

Jag lever trotsallt ändå!
Kvällen med Elin blev helmysig. Låg och pratade och flummade hela kvällen, kollade på tv och åt godis. En riktig Ida-och Elinkväll. Vi har alltid något nytt att prata om, och allt är så lätt att ta upp med den fina vännen, pusss på elin!

Vaknade vid 10 nångång och åkte ut på stan en sväng för att leta efter horn till kvällen. Men det fanns verkligen ingenting, och vi mötte Filippa och Vicke på stan så blev en liten fika med dom. Myys!
Slutade med att jag fick med mig en jacka hem oxå.
Nu har jag precis duschat, blir fest i Mjölby tillslut efter lite omständigheter. Har beslutsångest för kläder, men det löser sig nog. Jag har garanterat inget att klä ut mig till iaf..

Bjuder på några bilder från igår



Jag & snygga Jennifer





Snygga brudar!

Kvällens outfit.

Lacktights: Jc
Paljettlinne: Bikbok
Armband: Åhléns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0