Åt helvete.

Jag har inte hunnit blogga nåt idag och hinner egentligen inte nu heller. Efter tre timmars pluggande i sträck tog jag mig en liten paus nu. Missade till och med idol, och tro mig då är det fan illa!
Det går framåt, men aldrig att jag kommer klara det här. Jag försöker, jag vill att det ska gå bra men tyvärr är det nog kört.

Ska lägg mig och läsa på lite till sen får de va nog, vilken människa kan lära sig över 100 sidor på en kväll, och dessutom komma ihåg allt dagen efter !?
Jag får faktiskt skylla mig själv lite, vi har haft förjävla mycket i skolan men hade allt kunnat titta lite på det här också.

Hur som helst, tack för mig.
Godjävlanatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0