Confused..

Har precis tagit en varm lång dusch, och det satt fint i denna kyla. Fyfan va kallt det har blivit, brrr! Men det är väl bara att vänja sig för värre lär det bli.
Idag har vi tagit kort me U-sek, och sen har jag ridit Bailey. Hans gulliga familj hade köpt en födelsedagspresent åt mig =) Mamma säger att man kan tro jag fyller 50, för att ja blir uppvaktad på så många olika dagar, haha.

Skulle plugga till svenskaprovet imon men det gick åt helvete, ärligt talat fattar jag ingenting.
Huvudvärken gör det inte bättre, vad är det för fel på mig? Är inne i en period då jag klagar på allt, har ont överallt och allt är allmänt tråkigt.


Imon är det redan torsdag, snart helg ju!
Resten av släkten kommer hit imon, då blir det mat och presenter igen, fiiiiint

/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0