Galet ?

Kan inte göra annat än skratta åt igårkväll.. Började med att vi kom till Mjölby halv nio eller nåt och efter ett tag kom Jennifers söta farmor och skjutsade oss till festen. Har inte så mycket att säga om kvällen då jag va ute och far, hehe.
Men när klockan var tjugo i ett och det sista tåget gick tio i hade vi lite smått panik när vi märkte att vi inte hade skjuts till stationen. Vi hoppade snabbt in i en taxi nån annan på beställt (haha stackars kille)
Vi tjatade som fan på chaffuören att vi skulle få ta springnota om vi nu skulle hinna till tåget och att han skulle köra snabbare och blablaaa, stackarn. Kom till stationen 00.54 och tåget skulle gå 00.52.
Vi prutade nästan en hundring och slängde pengarna på sätet och sprang som faaaan. TROR NI TÅGET VAR KVAR? Helt sjukt, tåget va försenat och där kom vi springandes utklädda till vampyrer men såg mer ut som horor med skorna i handen. Det va ju tur att vi slapp sova på gatan ;)

Vaknade hur hängig som helst idag, har ont i halsen och ont i hela kroppen. Aja, har tagit mig en lång dusch nu och ska krypa ner framför tvn. Ska försöka ta tag i livet lite idag och städa min stökiga garderob och plugga lite.

Mitt lov har gått i ett, har verkligen inte haft nån vila.
Mamma&pappa är i Sthlm över helgen så är själv hemma ikväll. Ska ligga i soffan och kolla på film hela kvällen och inte göra ett skit för en gång skull.

Vi hörs senare vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0