Halloween

Fint!
Nu sitter jag nyduschad och blir pepp av viktors festmusik som är på högsta volym. För bara några minuter sen kände jag mig hur nere och trött som helst, hur kan en dusch och lite musik än så glad?
Hur som helst, är bjuden på fest ikväll men tror jag står över det. Hade vart kul och shakea lite rumpa ikväll men är trött och sliten från igår och i onsdags. Sen har jag haft sån extrem mensverk idag, har knappt kunnat stå och på vägen till stallet blev allt ännu värre..

Nu får vi se vad som händer ikväll, tror skobe kommer hit och myser. Det går lite skräckfilmer på tv ikväll, och nu ser det ut som att viktor och jag delar en pizza, idag igen. haha!

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0