Hej bloggen..

..och mina kära vänner! Blir en liten snabbuppdatering då jag måste plugga och leta reda på en bikini.
Ska ha "hälsodag" på Hälsopedagogiken imon. Vi ska ha vattengympa, bubbla och plaska runt, haha :-)
Skönt att slippa en vanlig skoldag faktiskt. Imon avslutas dock dagen med matteprov som tydligen kommer vara riktigt svårt.
Jag och Sofie satt kvar i skolan idag till klockan 6 så jag är minsann lite stolt över mig själv, tror iofs inte att det kommer gå så bra imon eftersom min hjärna inte tycker om matematik.
Va ute i stallet och fixade lite oxå, sen har jag vart hemma och kollat "Mammas Pojkar" och ätit supergod maaat, en bra torsdag trots mycket plugg. Kan inte bli annat än kul med sofieeeeeee :D<3


Hörs när jag har tid igen
Imon blir det en mysig fika på stan med Elin, underbart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0